noman noman .

noman

افزايش بازديد سايت و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۰:۱۹ توسط:noman موضوع: نظرات (0)